SYLVECO ROKITNIKOWA POMADKA OCHRONNA


Postanowiłam wypróbować  rokitnikową ochronną pomadkę do ust o zapachu cynamonu marki Sylveco. Jak wiadomo kosmetyki tej marki mają dość dobre, naturalne składy i przystępne ceny.
Pomadka miała chronić przed słońcem, wiatrem i mrozem, miała natłuszczać i nawilżać usta.
 Pomadka kosztuje ok.9 złotych i zapakowana jest w mały kartonik. Na opakowaniu znajdują się wszystkie istotne informacje. Na zużycie pomadki mamy 6 miesięcy od otwarcia.
Skład jest bardzo dobry, olej rokitnikowy, betulina - która działo kojąco na podrażnienia i łagodzi opryszczkę.


U mnie pomadka się nie sprawdziła. Nie zauważyłam, aby regenerowała usta. W tej roli lepiej sprawdzi się pomadka z peelingiem tej marki. Ponadto bardzo denerwuje mnie to, że trzeba uważać przy jej aplikacji, jeśli wyjedziecie za daleko, choć odrobinę poza kontur ust będziecie mieć lekko pomarańczowe, widoczne ślady. Nie lubię tego w pomadkach ochronnych, zdarza mi się nakładać je bez lusterka , a w przypadku tej jest to kłopotliwe. Zapach jest dziwny, wyczuwam odrobinę cynamonu, ale głównie zapach kojarzy mi się z kremem rokitnikowym tej marki, którego też nie polubiłam, bo zostawiał na twarzy pomarańczowy kolor.


Znacie rokitnikową pomadkę do ust Sylveco?
Pozdrawiam:*

7 komentarzy:

  1. Kurczę, a zapowiadała się tak fajnie! Szkoda, że się nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam i bardzo lubiłam tę pomadkę, choć moim hitem pozostaje pomadka peelingująca tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ją i byłam zadowolona jednak do niej nie wrócę ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Sylveco do ust miałam tylko peeling ;) A po tą raczej nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tylko do ust miałam peeling z sylveco, natomiast inne produkty fo ust kompletnie mnie nie kusiły i dalej nie kuszą :P

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze żadnej pomadki z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pomadkę tej firmy z peelingiem i jest super !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger