AQUA MAGICA SEMPRE KREM DO POWIEK I POD OCZY

Witajcie!
Skóra wokół oczu wymaga szczególnej pielęgnacji, z wiekiem traci elastyczność i w tych okolicach nietrudno o pierwsze zmarszczki.
Na szczęście ja większych problemów ze zmarszczkami jeszcze nie mam, ale za to udręką są spore cienie pod oczami i opuchnięcia.
Z pomocą przyszedł mi krem AQUA MAGICA SEMPRE od Aqua π Cosmetics.
To moje pierwsze zetknięcie z marką, a więc i oczekiwania duże.

Krem redukujący oznaki zmęczenia skóry wokół oczu
Dzień/noc
15 ml / koszt ok.30zł


Aqua π Cosmetics to pierwsze i jedyne na świecie dermokosmetyki, które zawierają w swojej recepturze wodę naładowaną słabymi polami elektromagnetycznymi – przełomowe odkrycie włoskich naukowców.

Aqua Magica -  jako kluczowy składnik aktywny produktów Aqua π Cosmetics wykazuje działanie pobudzające mechanizmy regeneracyjne skóry, łagodzi podrażnienia i znacząco poprawia wygląd skóry. Ponadto wzmacnia działanie pozostałych substancji czynnych i sprawia, że szybciej widzimy efekty działania kosmetyków na naszą skórę. 

Kompleks składników aktywnych zawartych w kremie ma za zadanie:
· redukcję ogólnego wrażenia zmęczenia, 
· znaczącą likwidację worków i rozjaśnienie cieni pod oczami, 
· zmniejszenie uczucia obrzękniętych i „ciężkich powiek”,
· wzmocnienie naturalnej bariery ochronnej skóry przed utratą wody i odwodnieniem,
· wspieranie profilaktyki powstawania zmarszczek i przedwczesnego starzenia

Ekstrakt ze świetlika, który znajduje zastosowanie do zmniejszania uczucia obrzękniętych i „ciężkich powiek”, pomaga łagodzić podrażnienie i zmęczenie wywołane np. długim siedzeniem przed komputerem.

Moja opinia:
Krem znajduje się w małym, szklanym słoiczku.
Dodatkowo zapakowany jest w kartonik, na którym znajdziemy dokładny opis produktu.



Krem nie wywołuje podrażnień. Nie zawiera: parabenów, lanoliny, parafiny, olejów mineralnych, sztucznych barwników. 
Jest bezzapachowy, wyjątkowo delikatny i łagodny dla skóry.
Konsystencja jest gęsta, masełkowata.
Krem potrzebuje chwili by się wchłonąć.
Z działania jestem zadowolona, okolica pod oczami jest wygładzona, nawilżona i wygląda dużo lepiej.
Oczywiście nie pozbyłam się cieni pod oczami, ale nie liczyłam na to.
Niewątpliwą zaletą jest fakt, że odkąd używam tego produktu nie mam kłopotu z ciężkimi powiekami i po przebudzeniu wyglądam jak człowiek:)
Wydajność kremu jest zaskakująca, słoiczek z pewnością wystarczy na bardzo długi okres czasu.


Krem spełnił obietnice producenta i rzeczywiście pomaga redukować objawy stresu i przemęczenia wrażliwej okolicy oczu.
Możecie zakupić go tu KLIK.

Pozdrawiam serdecznie:*

Komentarze

  1. Ciekawa jestem czy spodobał by mi się bardziej niż mój ulubiony z Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm opis brzmi zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja skończyłam niedawno również krem pod oczy z Aqua Pi, tylko inny wariant - byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam kremik nawilżający do twarzy i też jestem zadowolona, ale zdecydowanie wypróbowałabym Twój, pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko używam kremów pod oczy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM