EVELINE BIO - REGENERUJĄCY PEELING DO CIAŁA

Cześć!
Uwielbiam markę Eveline, uważam, że mają duży wybór produktów, dobre ceny, a przede wszystkim kosmetyki, które działają. Dziś przedstawię Wam bio - regenerujący peeling do ciała TRAWA CYTRYNOWA z linii SPA! PROFESSIONAL.


Peeling do ciała z rozświetlającymi mikroperełkami, dzięki zawartości naturalnych wyciągów roślinnych oraz unikalnych składników aktywnych dotlenia i stymuluje biologiczną odnowę skóry.
Bogata formuła o świeżym zapachu trawy cytrynowej usuwa zrogowaciały naskórek, regeneruje i wygładza skórę, Drobinki delikatnie masują, pobudzają mikrokrążenie i ujędrniają ciało.

MOJA OPINIA:
Produkt znajduje się w plastikowej, zielonej tubce. Pojemność to 200 ml , cena ok. 18 zł.
Peeling pięknie pachnie, jeśli lubicie zapach trawy cytrynowej koniecznie spróbujcie.
Konsystencja żelowa, gęsta, ładnie rozprowadza się na ciele. Drobinki ścierające są bardzo małe, na pewno nikogo nie skrzywdzą:)


Peeling jest delikatnym zdzierakiem. Nadaje się jeśli stawiacie na relaks i zamierzacie wprawić się w dobry nastrój. Efekt na skórze jest subtelny, skóra wygładzona. Na ujędrnienie nawet nie liczyłam:)
Nie spowodował podrażnień, nie przesuszył skóry. Mimo jego słabych właściwości używam go z przyjemnością.

Znacie? Lubicie?
Pozdrawiam:*

8 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś peeling do ciała z Eveline, miał taką galaretowato-glutowatą konsystencję i był całkiem fajny, jednak na razie omijam pielęgnację Eveline z daleka raczej, po niewypale z serum z kwasem hialuronowym. Dużo bardziej wolę kolorówkę tę marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go w zapasach, ale na razie nie mam ochoty się z nim poznać ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię też takie lżejsze zdzieraki :) i mogłabym go wypróbować tym bardziej że markę również lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię bardzo tą firmę ;) Ważne , że chociaż wygładza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i byłam zadowolona. Lubię peelingi tej marki, póki co Kawowy jest najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też lubię tę markę, choć teraz, z uwagi na ich składy, mocno ograniczę używanie ich kosmetyków. Akurat tez peeling zostawiłam, bo ciekawi mnie zapach, a peeling nie jest na skórze na tyle długo, aby mógł mi wyrządzić wielką krzywdę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam peeling z eveline i się u mnie nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię zapach trawy cytrynowej, ale ostatnio bardziej ciągnie mnie do mocniejszych peelingów :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger