INDIGO BALSAM DO PIELĘGNACJI CIAŁA

Cześć!
Dziś znowu o marce INDIGO, tym razem produkt do pielęgnacji ciała - balsam o zapachu INDIGOLICIOUS.


Perfumowany balsam do ciała zawiera wiele składników aktywnych: mocznik, olej sojowy, d-panthenol, witaminę E, hialuronian sodu, ekstrakt z aloesu, lanolinę.
Składniki te mają za zadanie regenerować, wygładzać, nawilżać i odżywiać skórę.

Buteleczka z pompką, pojemność 100 ml. Cena 19 zł, do kupienia tu KLIK.
Zapach słodki, perfumowany, ale nie duszący.


Konsystencja bardzo lekka, produkt szybko się wchłania.
Ładnie nawilża ciało, skóra staje się pachnąca, otulona słodkim, ciepłym zapachem.
Przyjemny balsam, który mogę polecić.
Jedyny mały minus za to, że nie końca da się zużyć produkt, ponieważ po jakimś czasie pompka nie dosięga i nie pobiera balsamu.
Może lepszym rozwiązaniem byłoby umieścić  kosmetyk  w zakręcanym słoiczku.

Znacie ten balsam?
Pozdrawiam serdecznie:*

Komentarze

  1. Miałam multum ich próbek o ile jako tako ich nie lubię to w przypadku balsamu indygo zużyłam wszystkie podobnie kremów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam teraz do rąk kremu, ale nic specjalnego nie robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ich zapachy są mocne, ale ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale słyszałam, że produkty pielęgnacyjne Indigo mają bardzo ciekawe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam same dobre opinie na temat produktów pielęgnacyjnych Indigo <3
    Muszę w końcu sama je przetestować

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubiłam zapach kremu do rąk z tej linii. Jednak za samymi kosmetykami marki niekoniecznie przepadam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM