INDIGO KREM DO RĄK POP SUGAR

Cześć!
Dziś o kremie do rąk INDIGO, kto bacznie mnie śledzi wie, że to nie moje pierwsze spotkanie z marką.
Byłam oczarowana ich kremem do rąk, gdzie na kartoniku widniała Pani z gumą balonową KLIK.
Faktycznie coś jest w tych pięknych opakowaniach i w samej marce.
Czy krem POP SUGAR mogę zaliczyć do swoich ulubieńców?


Szata graficzna kolejny raz zaskoczyła mnie pozytywnie. Jest kolorowo i słodko.
Konsystencja kremu jest przyjemna, lekka.
Buteleczka z pompką - niestety minus za to, że nie da się do końca wydobyć produktu, także troszeczkę kremu się zmarnuje:(
Pojemność to 20 ml.


Krem spełnił swoje zadanie i doskonale sprawdził się ( tak jak jego brat ) w kwestii nawilżania dłoni.
Nie zostawia nieprzyjemnej warstwy i bez problemu możemy siadać do komputera.
Jeśli macie bardzo przesuszone dłonie może okazać się za słaby, mi aktualnie wystarcza:)


Niestety jedyną rzeczą jaka mnie drażni jest zapach.
Z przykrością stwierdzam, że zapach jest bardzo męczący, wręcz duszący.
Mój nos kompletnie go nie akceptuje.
Do działania zarzutów nie mam, jednak co do zapachu jestem na nie.

Znacie ten krem?
Lubicie kremy do rąk Indigo?
Pozdrawiam ciepło:*

Komentarze

  1. Ciekawa jestem jak u mnie sprawdzi się ten krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kremy z Indigo! Pięknie pachną i szybko się wchłaniają!Z przyjemnością obserwuję bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam same dobre opinie na temat tych produktów <3
    Muszę w końcu też przetestować. Koniecznie !
    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam inną wersję zapachową, ale oddałam koleżance ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie ich zapachy odpowiadają o ile w kremach do twarzy nie lubię takich intensywnych zapachów to do ciała i rąk owszem tak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ciekawe opakowanie! Zdecydowanie wyróżnia się wśród innych kremów do rąk :) Szkoda, że zapachem nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego nie znam, ale zapewnie obłędnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam właśnie sporo zachwytów nad zapachami tych kremów, ale widać nie każdemu podpasują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię zapachów gumy balonowej :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana chyba nie przeczytałaś ze zrozumieniem:(

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Wybacz... źle napisałam, mój komentarz odnosił się do tamtego kosmetyku i zapachu :D

      Usuń
  10. u mnie jeszcze czeka na swoją kolej;) Szkoda, że zapaszek Ci nie przypadł do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja go tak bardzo polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Może i zabawne, na pewno urocze, ale kompletnie niepraktyczne :(

      Usuń
  13. Dla mnie zapachy super, natomiast działanie zbyt słabe :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM