NOWA SERIA - POZNAJ PRODUKT

Cześć!
Co jakiś czas na blogu będą pojawiały się posty z serii poznaj produkt.
Będę wstawiać zdjęcie ze składem produktu, osoby, które znają dany kosmetyk mogą zostawiać swoją opinię na jego temat w komentarzu.
Mam nadzieję, że znajdą się również osoby, które pomogą  rozszyfrować skład i napisać czy faktycznie jest on dobry i przyjazny.

Startujemy :
SZAMPON DUCRAY
ma pomóc w walce z wypadaniem włosów, ma je wzmocnić


Skład prezentuje się następująco:


Dajcie znać czy podoba Wam się taka seria, czy będziecie zaglądać?
Czekam na komentarze na temat składu, a jeśli miałyście okazję używać tego szamponu to napiszcie koniecznie jak się sprawdził.
Pozdrawiam serdecznie.

Komentarze

  1. Bardzo fajny pomysł na serię! Takie posty są bardzo przydatne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, chętnie przeczytam opinie ekspertek w sprawie składu.

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł :) aktualnie wpadlo mi kilka kosmetykow tej marki wiec dowiem sie wiecej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Skład daleki od ideału, i SLES, i PEG, i donor formaldehydu... Na pewno nie kupię tego szamponu. Ale seria mi się podoba, pozwala na szybką ocenę czy chcę w ogóle kosmetyk wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję:)jak z analizą składu to tylko do Ciebie:)

      Usuń
  5. pomysł fajny, a szampon za niedługo będę stosować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki skład nie robi mi krzywdy :) jestem ciekawa jak sprawdzi się w praktyce :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM