SPOTKANIE ZAPRZYJAŹNIONYCH BLOGEREK - UPOMINKI

Cześć!
W ostatnim poście opowiadałam Wam o spotkaniu blogerek, które odbyło się w Rybniku, dziś pora na przedstawienie sponsorów i upominków.
Z góry dziękujemy wszystkim naszym darczyńcom:)


Sól, balsam i świeczka


Róż, niestety mój w kiepskim stanie:(


Maseczka i peeling w saszetce, olejek do ust, krem- maska do rąk


Szampon, mydełko i próbki szamponu


Cała masa dobroci Indigo m.in. lakiery do paznokci, balsam, krem do rąk:)


Wspaniałości od Eveline, szkoda tylko, że trafiłam na ciemny odcień podkładu:(


Słodki upominek - kubek


Naszyjnik


Wspaniała herbatka


Olejek do twarzy


Zestaw kosmetyków plus mini kosmetyczka


Zestaw kosmetyków


Krem na noc



Mydełko i produkt do ust:)


Produkty do włosów i płyta


Kosmetyk kolorowy, krem i żel 3 w 1


Magnes i naklejki ze spotkania
mój magnes posiadał błąd w dacie, ktoś zjadł 7:)


Voucher na kwotę 30 zł


Krem pod oczy i miniaturki produktów
Co Wam się najbardziej podoba?
Pozdrawiam:*

Komentarze

  1. dużo tego, mamy co testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a dlaczego Twój róż taki ukruszony ? :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałości. Niech ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to się zapowiada długie testowanie
    super

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę wprawdzie kilka nowych marek, ale tak na prawdę zaciekawił mnie wyłącznie Beauty Oil.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój róż też w takim stanie (widać u mnie na zdjęciach :()...I magnesik też bez 7 :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajną herbatkę dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olejek z Beauty Oil jest super ;) W sumie wszystkie ich kosmetyki sprawdziły się u mnie rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo ciekawych kosmetyków. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego testowania, a widzę macie tego od groma :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne upominki! Przyjemnego testowania :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM