VATIKA SZAMPON DO WŁOSÓW ŁAMLIWYCH DZIKI KAKTUS

Cześć!
Dziś przedstawię Wam szampon Vatika dedykowany włosom łamliwym, zakupiłam go w sklepie Helfy.


Wzmacniający i odżywczy szampon opracowany specjalnie dla włosów łamliwych, rozdwajających się i słabych. Wzmacnia włosy skłonne do nadmiernego wypadania dzięki zawartości ziołowych ekstraktów z kaktusa, czosnku i rukoli. Nawilża skórę głowy i sprawia, że włosy stają się elastyczne i miękkie w dotyku. Posiada przyjemny, świeży zapach.

MOJA OPINIA:
Produkt dostajemy w plastikowej, zielonej butelce. Pojemność:200 ml, cena niecałe 12 złotych.
Z tyłu znajduje się naklejka z opisem szamponu w języku polskim. Skład jest mało przyjazny, ma SLS i różne inne dziwactwa niekoniecznie przyjazne włosom. Zapach jest fantastyczny, bardzo świeży i lekki. Szampon doskonale oczyszcza włosy i skórę głowy. Dla mnie momentami aż za bardzo, dlatego nie nadaje się do codziennego stosowania. Bardzo dobrze się pieni, wystarczy odrobina. Czy wzmocnił moje włosy? Niestety nic takiego nie zauważyłam. Nie sądzę, że kiedyś jeszcze do niego powrócę. Nie specjalnie polecam, zwykły przeciętniaczek. W momencie zakupu nie widziałam składu, bo miałam w tym miejscu nalepioną naklejkę z informacjami o produkcie:(

Znacie ten szampon?
Pozdrawiam:*

6 komentarzy:

  1. Nie znam go ale raczej po niego nie sięgnę skoro nie robi nic specjalnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś ten szampon, ale z czarnuszką i również okazał się takim zwykłym przeciętniaczkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam go kiedys ;d chyba nawte miałam go u siebie w łazience, ale furrory zadnej nie wywołał
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tylko z półki, ale raczej się nie poznamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez SLS raczej się na niego nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń