BIOLOVE ŻEL POD PRYSZNIC BORÓWKA

Cześć!
Moja skóra stała się ostatnio bardzo wrażliwa, muszę więc stawiać na kosmetyki z dobrym składem.
W drogerii niestety roi się od żeli pod prysznic z długą listą, niekoniecznie przyjaznych dla skóry składników.
Postawiłam na polską markę Biolove. 

Żel pod prysznic borówka 250 ml, cena ok.12 zł, dość często w promocji za 8,50 ( Kontigo ).


W składzie nie ma SLS, PEG, SILIKONÓW, PARABENÓW, BARWNIKÓW.

Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku i szczerze polecam.
Oprócz tego, że opakowanie jest zgrabne z ładną szatą graficzną to sam żel ma fajną, dość gęstą konsystencję, łatwo go spłukać.
Pachnie słodko borówkami. Mam ochotę wypróbować inne warianty zapachowe ( najbardziej kusi malina i grejprfrut ).
Nie podrażnia skóry i nie wysusza, jest wydajny.

Znacie markę Biolove? 
Pozdrawiam i życzę udanej majówki.

14 komentarzy:

  1. W sumie kuszący i ma przyjemną cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. swego czasu bardzo ta firma mnie kusila i musze za jakis czas wyprobowac :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. ich produkty od dawna za mną chodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale chętnie bym użyła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie borówkowe masło do ciała, ale żel też chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tylko ze słyszenia,ale mam chęć spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam go na stronie Kontigo, chociaż bardziej mnie kusi balsam w sprayu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mm jak pachnie borówkami to chce ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Musi cudownie pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  10. zapach i fakt,że to polska marka już mnie kusi :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Jutro mam nadzieję kupić borówkowe cudo od Kontigo. Albo to, albo inne z tej linni borówkowej. :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger