CATRICE BAZA POD CIENIE I BEAUTY OIL OLEJEK DO TWARZY

Witam Was serdecznie:)
Cieszę się, że znalazłam chwilę, jestem tu i piszę.
Dziś o dwóch produktach, jeden kompletnie się nie sprawdził, drugi spisuje się świetnie.
Zaczynamy


Baza pod cienie PRIME AND FINE (010) marki Catrice jest produktem, którego niestety Wam nie polecam.
Co prawda ładnie wyrównuje kolor powieki, kryje drobne żyłki czy przebarwienia, ale kompletnie nie spełnia swego głównego zadania.
Cienie bardzo szybko zbierają się w załamaniach , do tego wszystkiego baza nie podbija kolorów cieni.
Mimo, że produkt tani wg mnie nie wart ani jednej złotówki.


Beauty Oil pielęgnacyjny olejek do twarzy (w składzie:olej marula, lniany i migdałowy) stał się moim ulubieńcem.
Nie zapycha skóry, ładnie nawilża, łagodzi i delikatnie wyrównuje koloryt cery.
Produkt bardzo wydajny, konsystencja jak to olej... zostawia tłusty film na skórze, ale pozostaje to zaakceptować:)
Pierwsze spotkanie z marką uznaje zatem za udane:)

Pozdrawiam i życzę przyjemnej niedzieli*

8 komentarzy:

  1. Szkoda, że ta baza się nie sprawdziła, bo słyszałam o niej dobre opinie raczej. Natomiast tego olejku nie kojarzę, sama obecnie używam z Alterry i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię wszelkiego rodzaju olejki w pielęgnacji twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, a myślałam o zakupie tej bazy, poszukam teraz innej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi ten olejek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z brutto oil mam krem z tej serii i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że ta baza się nie sprawdziła. Ja właśnie jakiejś szukam. A Olejek i cała seria w sumie mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam cały zestawik z Beauty Oil (olejek, krem pod oczy, krem na dzień i na noc) ale jeszcze czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z Beauty Oil testuję krem na noc i jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń