KOREKTOR CATRICE I KREM - MASKA DO RĄK AA

Cześć! Długo mnie nie było, ale wreszcie przybywam. 
Krem- maska do rąk i paznokci marki AA ( Himalayan Ritual )
oraz popularny korektor z Catrice to bohaterowie dzisiejszego wpisu.


Krem mimo swojego długiego i dość przeciętnego składu spisał się u mnie dobrze.
Ogromnym plusem jest lekka konsystencja, przez co wchłania się niemal od razu i nie zostawia tłustej warstwy.
Zapach bardzo przyjemny, wyczuwam arbuza:)
Dłonie pozostają nawilżone, a szorstkość znika natychmiast po zastosowaniu kremu.
Długotrwałe działanie? Nie zauważyłam...przy każdym kremie do rąk aplikację muszę ponawiać kilka razy w ciągu dnia.
Zastosowany na noc w formie maski sprawił, że rano skóra dłoni była w dobrym stanie.
Używam tego kosmetyku z przyjemnością,  jestem zadowolona, więc mogę go szczerze polecić.


Korektor Catrice nie jest jakimś wyjątkowy odkryciem, ale chętnie po niego sięgam.
Nie zbiera się pod okiem, nie ściera w ciągu dnia.
Krycie ma średnie, cieni nie przykrywa w pełni ( znacznie lepiej radził sobie Collection Lasting Perfection ).
Kolor ładny, jasny, nie oksyduje.
Może wysuszać, szczególnie jeśli używacie go dzień w dzień.
Niemniej za cenę ok. 15 zł jestem pozytywnie zaskoczona jakością.

Znacie produkty, które pokazałam?
Pozdrawiam:*

8 komentarzy:

  1. korektor mnie ciekawi, a kremik mam, ale jeszcze nie używałam :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej serii AA miałam balsam - taki średniaczek o dziwnym zapachu ;/ Korektor mam, ale niekoniecznie się dogadujemy ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Korektor mam w zapasach, na razie kończę inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam korektor i też spisuje się u mnie świetnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tego korektora.. Strasznie wysusza skórę pod oczami i brzydko się zbiera, utlenia itd.. ogólnie dla mnie bubel.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kamuflaże Catrice, planuję kupić również korektor pod oczy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kremu nie znam, a korektor mam w wersji słoiczkowej i go uwielbiam. Ten w sztyfcie miałam już kupić tyle razy i ciągle zapominam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie ten korektor z Catrice, miałam w słoiczku, ale dla mnie jest zbyt gęsty.

    OdpowiedzUsuń