VICHY DERMABLEND PUDER UTRWALAJĄCY

Cześć!
Zapraszam na recenzję  pudru Dermablend  marki Vichy.


Puder jest transparentny, nie zmienia odcienia aplikowanego wcześniej podkładu.
Nałożony w dużej ilości odrobinę bieli skórę, wystarczy omieść twarz pędzlem, aby pozbyć się tego efektu.
Jest bardzo dobrze zmielony, niewidoczny na twarzy.
Jego głównym zadaniem ma być utrwalanie makijażu i przyznaję, że w tej roli bardzo dobrze sobie radzi.
Makijaż nakładam ok. godziny 7 rano i zmywam ok.19 stej, puder przez ten czas rewelacyjnie matuje, nie mam potrzeby używania bibułek matujących w ciągu dnia.
Nie zapycha skóry i jak dotąd nie zauważyłam, by robił na niej coś złego.

Pojemność 28 g, cena ok. 60 zł.


Polecam ten produkt, jest wydajny i spełnia obietnice producenta.
Znacie? Lubicie?
Pozdrawiam:*

13 komentarzy:

  1. Pamiętam, że kilka lat temu był na niego szał ;) ja go nigdy nie miałam, ale brzmi bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego produktu, ale od dłuższego czasu mam go na uwadze.
    Już daaaawno nie miałam kosmetyku tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam o nim sporo pochlebnych recenzji, ja chyba jednak nie potrzebuję aż takiego mocnego utrwalenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nakładasz go puszkiem dołączonym do opakowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raz nakładam puszkiem, innym razem pędzlem
      ale chyba wolę pędzel

      Usuń
  5. Nie znam, ale czytałam o nim wiele pochwał;) Również podkład z tej serii świetnie się sprawdza;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tak dobrze matuje to by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały czas mysle nad jego zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mój jeszcze czeka, pewnie otworzę go na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kusisz kusisz... może kiedyś na promocji go dorwę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam go, ale lubię takie pudry, które faktycznie matują mi skórę, więc z tym bym się pewnie polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kojarzę go :) Sama jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń