CZTERY PORY ROKU KREM DO RĄK I PAZNOKCI WYGŁADZAJĄCY

Cześć! Dłonie muszę smarować kilka razy dziennie, kremy do rąk to kosmetyki, które zużywam w ekspresowym tempie. 
Lubię testować różne marki, ale są kremy do których zawsze wracam ( tylko zmieniam wersje zapachowe ), mowa o kremach do rąk Cztery Pory Roku. Nie dość, że są śmiesznie tanie, to na dodatek u mnie sprawdzają się bardzo dobrze. Wersja z cytryną, limonką
 i olejkiem rycynowym przeznaczona jest do skóry szorstkiej. Krem oparty jest na glicerynie i parafinie.


Zapach wyobrażałam sobie nieco inaczej, najprościej to ujmując jest zwykły, ale ładny.
Myślałam, że będzie bardziej świeży, orzeźwiający. Krem ma lekką konsystencję, dobrze się wchłania i pozostawia dłonie nawilżone. Biorąc pod uwagę cenę ok 3 zł za 130 ml stwierdzam, że produkt jest godny polecenia. Moim ulubieńcem nadal pozostaje wersja
 z wiśnią japońską, która cudownie pachnie. Wariant z cytryną 
i limonką ma za to świetne działanie wygładzające i zmiękczające choć mniej atrakcyjny zapach.

Lubicie te kremy? Jaki wariant polecacie? Pozdrawiam:*


7 komentarzy:

  1. Lubię kremy do rąk tej firmy. Może nie są fenomenalne, ale są dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam Ci wersję masło mango :) Cudownie pachnie i przyjemnie nawilża łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jakoś za nimi nie przepadałam, strasznie długo mi się wchłaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie bardzo lubię ich produkty i tak naprawdę sama nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za nimi, za długo się wchłaniają :(

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja bardzo lubięte kremy, za taką cenę nie ma nic lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, dawno nie miałam kremów tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń