FRESH&NATURAL ORZECHOWY BALSAM DO CIAŁA

Witajcie!
Dziś przedstawię Wam mojego pielęgnacyjnego ulubieńca do ciała. Zapraszam dalej...


Regenerujący orzechowy balsam do ciała polskiej marki Fresh&Natural to produkt w 100% naturalny, przygotowywany ręcznie.
Inne kosmetyki tej marki mają fascynujące zapachy, ale ten balsam naprawdę smakowicie pachnie - znacie monte ? Tak właśnie pachnie ten produkt.
Na pewno możecie liczyć na przyjemne doznania podczas jego stosowania:)


Po otwarciu zaskoczenie, balsam ma formę przyjemnej pianki, która jest wyjątkowo lekka, co sprawia, że balsam bardzo szybko się wchłania.
Pojemność to 250 ml, przy codziennym stosowaniu starcza na 3 tygodnie.
Swój egzemplarz kupiłam w aptece internetowej za 38 zł, na stronie producenta jest znacznie drożej.
Cena może wydać się odstraszająca, ale jest to produkt z świetnym składem: mieszanka masła shea, kakaowego i olei roślinnych: z pestek winogron, moreli, migdałowego i arganowego, d-panthenol, który świetnie koi skórę.


Stosowany regularnie sprawia, że skóra jest nawilżona, przyjemna w dotyku, ukojona.
Polecam szczególnie osobom, które mają przesuszone ciało lub jakieś konkretne jego partie.
W sumie każdemu polecam, uczta zmysłów gwarantowana:)

Pozdrawiam Was ciepło i czekam na komentarze czy znacie ten kosmetyk?

9 komentarzy:

  1. Nie znam go, ale brzmi baardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham wszystko co orzechowe, ale nie balsamy jak wiesz hihih

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już o tym balsamie i wiem, że muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie bardzo kusi ale wersja malinowa :) nawet macałam tester i ta konsystencja o matko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Orzechowy ? brzmi pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym kosmetyku, ale bardzo ważny jest dla mnie zapach balsamu, więc to chyba byłoby coś dla mnie. :) Kiedyś lubiłam Monte i zapach także był przyjemny. ;)
    Balsam faktycznie ma ciekawą konsystencję.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  7. o cholercia,pachnie Monte? chcę go :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zaciekawiła mnie jego konsystencja :) no i zapach mojego ukochanego monte :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz widzę ten balsam ;) chciałabym powąchać jak pachnie :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger