LA ROCHE - POSAY, TOLERIANE ŁAGODNY ŻEL OCZYSZCZAJĄCY

Cześć!
Poniedziałkowym popołudniem zapraszam Was na recenzję łagodnego żelu oczyszczającego od La Roche - Posay.
 Produkt dedykowany jest skórze wrażliwej, normalnej i mieszanej.
Zamknięty w plastikowej tubce o pojemności 150 ml.


Żel oczyszczający Toleriane.
Wskazania:
oczyszczanie i demakijaż skóry 
Sposób użycia:
delikatnie spienić w zwilżonych dłoniach i nanieść na twarz, lekko masując, należy omijać okolice oczu

Moja opinia:
Żel ma kremową konsystencję, początkowo miałam kłopot, by poprawnie aplikować go na twarz.
Jednak wystarczy dobrze zwilżyć dłonie, nanieść odrobinę żelu i poczekać aż się spieni.
Choć producent zaleca omijanie okolic oczu ja zmywam nim resztki tuszu ( jako pierwszy krok używam płynu micelarnego ) i wszystko jest w porządku. Jeśli chodzi o skórę twarzy jest dobrze oczyszczona, ale bez efektu #skrzypienia#. Czuć przyjemne odświeżenie. Jedynym minusem jest dla mnie zapach, w moim odczuciu apteczny:(
Polecam ten produkt, bo spełnia obietnice wypisane na opakowaniu i jest bardzo wydajny.
 Dodatkowo: nie zawiera mydła, środków konserwujących, środków zapachowych, pH 5,5. Wzbogacony w neutralizujący twardą wodę związek EDTA i nawilżającą glicerynę. 

Cena ok 45 zł za 150 ml, dostępny tu KLIK.
Pozdrawiam serdecznie i czekam na Wasze opinie? Lubicie ten żel?


7 komentarzy:

  1. Nie znam tego żelu i jak mam być szczera wolę tańsze myjadełka ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go, na razie mam tańszych ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym poznała ten żel :)

    OdpowiedzUsuń