VITAMIN BOOSTER EVELINE

Cześć!
Dziś kilka słów o produkcie, którego używam od dawna - odżywce do paznokci, która jest również bazą pod lakier.
 Vitamin Booster marki Eveline to profesjonalny produkt pielęgnacyjny, doskonały do przywrócenia kondycji bardzo słabym paznokciom.
Formuła bogata w koktajl witamin A, C, E, B5 wzmacnia keratynę, regenerując strukturę uszkodzonej płytki paznokciowej oraz stymulując jej wzrost.
Drogocenne olejki słonecznikowe i arganowe skutecznie odżywiają, nawilżają i uelastyczniają paznokcie.


Szklana buteleczka, pojemność 12 ml, cena 16,49 zł.
Wygodny, precyzyjny pędzelek umożliwia bezproblemową aplikację odżywki na płytkę.
Konsystencja odpowiednio gęsta, nie rozlewa się na boki.


Uwielbiam ten produkt za to jak w krótkiej chwili nadaje paznokciom ładny, zadbany wygląd.
Myślę, że docenią to osoby borykające się z paznokciami w fatalnej kondycji.
Moja płytka bez tej odżywki wygląda na zniszczoną i matową, po nałożeniu paznokcie zyskują zdrowy, ładny połysk - coś na zasadzie lakieru bezbarwnego.
Jeśli chodzi o regenerację nie mogę powiedzieć, że sprawdza się u mnie w 100%, ponieważ kiedy zaprzestanę jej używania problem łamliwych paznokci powraca.
Jako baza pod lakier radzi sobie dobrze, ułatwia jego aplikację, płytka jest wygładzona i przygotowana do nałożenia lakieru.

Znacie ten produkt? Jak sprawdza się u Was? 
Pozdrawiam:*

13 komentarzy:

  1. Mam taką odżywkę od Eveline tylko koloryzującą, chyba nie działa jakoś spektakularnie, ale jako lakier jest spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam kiedyś słynnej odżywki Eveline diamentowej i był szał, paznokcie rosły jak szalone :) potem przerzuciłam się na hybrydyi odżywki poszły w odstawkę. Zaczełam za to brać skrzup w tabletkach i bardzo polecam. Paznokcie się wzocniły, nie łamią się nie rozdwajają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o,z chęcią kupię,bo na razie pod lakier używam odżywki 8w1,ale jej nie można za długo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją , kilka razy nałożyłam między hybrydami, ale wolę eliksir do pazurków Diadem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją w przypadku tych odżywek jest tak że jak przestajemy stosować to problem z łamliwością wraca nie wiem co ma na to wpływ ale ogólnie jest dobra tylko wolałabym aby efekt po zakończeniu kuracji utrzymywał się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze miałam mocne paznokcie, ale ostatnio zaczęły się łamać. Chyba będę musiała szukać pomocy w formie odżywek. Zapraszam na konkurs na moim blogu, jeśli masz ochotę - są trzy zastawy nagród do wygrania. :-)

    Pozdrawiam,
    kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ją , ale jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ciągle w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od kiedy używam lakierów z dobrym składem paznokcie są w lepszej kondycji.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam tą odżywkę u siebie, ostatnio coś o niej zapominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam kilka odżywek z Eveline, ale jakoś mnie nie zachwycają, głównie dlatego, że efekt jest tylko jak się ich używa

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja teraz nosze żele, więc takie produkty nie sa mi potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go, jutro muszę ściągnąć paznokcie, więc będę używać :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger