DEBORAH LASH CREATOR VOLUME AND CARE MASCARA

Cześć!
Nigdy nie miałam kosmetyków Deborah, tak naprawdę z bloga, na który zaglądam regularnie dowiedziałam się, że tusz do rzęs właśnie tej marki jest dodatkiem do gazety.
Pomyślałam czemu nie... koszt gazety to 12,99 zł, a cena samej mascary to ok.40 zł, więc warto spróbować.


Na pierwszy rzut oka kosmetyk wygląda ładnie, klasyczne 
biało-czarne opakowanie.
Po otwarciu naszym oczom ukazuje się duża, naprawdę duża szczota:)
Czy lubię takie rozwiązania? Nie przepadam, zdecydowanie wolę silikonowe szczoteczki dużo mniejsze.


Dopiero niedawno doczytałam, że mascara ma wydłużać i pielęgnować rzęsy ( zawiera odżywkę ), niestety na opakowaniu nic nie było napisane i informacji musiałam szukać w internecie.

Tusz wypadł średnio, nie powalił mnie na kolana. 
Głównym zarzutem jest duża szczota, z którą trzeba nauczyć się pracować i efekt sklejenia rzęs.
Widoczne jest pogrubienie i wydłużenie, tusz nie odbija się i trzyma do końca dnia.

Podsumowując, cieszę się, że nie kupiłam tego tuszu w pełnej cenie, a jedynie jako dodatek do gazety.
Nie planuję powrotu do tej mascary, znam lepsze.

Kojarzycie ten produkt ? Jak się u Was sprawdził ?
Pozdrawiam:*

8 komentarzy:

  1. Lubię takie szczoty, więc może tusz miałby rację bytu u mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. tego tuszu nie miałam, ale duże szczoty lubię, więc może by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama też bym za niego nie dała 40 zł ale w gazecie opłacało się go kupić i przetestować ciekawa jestem czy ja bym go polubiła czy raczej nie bo szczoteczkę ma całkiem fajną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę na oczy ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam! Szkoda, że wypadł słabo :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawda! z tą szczoteczką trzeba nauczyć się pracować

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger