MASKA I PEELING DO TWARZY W SASZETKACH OD AA

Hej Kochane:)
Dziś bardzo krótki wpis, nie będę się rozwodzić tylko polecę dwa produkty w saszetkach, które u mnie bardzo fajnie się spisały. Kosztują niewiele, więc czemu mam o nich nie napisać...:)


Kremowy peeling drobnoziarnisty od AA świetnie spełnia swoją rolę, dokładnie i delikatnie oczyszcza twarz,  jest przyjemny w użyciu i ładnie pachnie. Nie podrażnia skóry i jest wydajny, saszetka wystarczyła mi na 3 użycia.
Twarz po zabiegu była wygładzona.

Maska węglowa oczyszczająca równie dobrze zadziałała, jest rewelacyjnym dopełnieniem wykonanego wcześniej peelingu. 
Nakładamy ją na 10-15 minut i zmywamy pod wodą.
Mimo tego, że maska ma kolor niebieski bez problemu usuniemy ją z twarzy.
Zaskoczeniem  była obecność niewielkich peelingujących drobinek.
Rozszerzone pory stały się mniej widoczne po użyciu maski, cera była zmatowiona, ale bez efektu wysuszenia.

Przyznaję, że jestem pozytywnie zaskoczona tymi kosmetykami, cena jednej saszetki to ok.3 zł, myślę, że warto wypróbować.

Znacie peeling i maskę od AA ?
Pozdrawiam:*

8 komentarzy:

  1. Znam maseczkę i bardzo się z nią polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że się sprawdziły. Ja nigdy nie miałam maseczek tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam inne wersje jeszcze czekają na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maska węglowa brzmi fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę je wypróbowania w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam, u mnie też się sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekają jeszcze na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli jesteś pozytywnie zaskoczona, to muszę je kupić! :)

    OdpowiedzUsuń