SULPHUR MINERALNY SZAMPON ZDROJOWY

Cześć!
Dzisiaj mam Wam do polecenia coś do włosów, a mianowicie szampon z naturalnej solanki siarczkowej Sulphur, który ma redukować objawy łupieżu, zmniejszać przetłuszczanie i nadawać włosom puszystość i połysk.


Szampon doskonale poradził sobie z łupieżem, jaki zafundowałam sobie po szamponie Schauma do włosów farbowanych.
Po kilku użyciach moja skóra głowy była wyleczona, a łupież zniknął.
Jeśli szukacie czegoś co przyniesie ukojenie wrażliwej skórze to polecam ten produkt, doskonale oczyszcza i nie robi siana na głowie.
Nie zauważyłam, aby wpłynął na przetłuszczanie się włosów, nadal myję je co 2 dni.
Oczywiście szampon ma SLS, więc nie powinno się go używać przy każdym myciu.
Ja używam go co 3 mycie, więc wychodzi raz w tygodniu.
Producent nie zaleca stosować go przed zabiegiem farbowania.

Zapach ma apteczny, przywodzi na myśl lekarstwo na grypę, jakie rozpuszczamy w wodzie.
Sądzę, że można mu to wybaczyć i przymknąć na to oko ( a w zasadzie nos) :)
Gorąco polecam, swój egzemplarz kupiłam w aptece internetowej za 18 zł,
 butelka ma pojemność 200 g . Zapewniam, że starczy na długo.


Znacie ten szampon, zainteresował Was?
Pozdrawiam:)

10 komentarzy:

  1. Na szczęście nie mam problemu choć z łupieżem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam problemów z łupieżem :) ja przeważnie muszę myć włosy codziennie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. z tej serii miałam żel siarczkowy i mydło siarczkowe do twarzy byłam z nich bardzo zadowolona więc chętnie poznam szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz go widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aktualnie nie mam problemów z łupieżem, ale jeśli kiedyś się pojawi to kto wie - może rozważę zakup tego szmaponu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aktualnie łupież mnie nie dręczy, ale jak problem się pojawi to ponyślę o tym szamponie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Z łupieżem nie mam problemów, ale mam włosy skłonne do przetłuszczania się, więc chętnie bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat w tej kwestii zmian nie zauważyłam

      Usuń
  8. Miałam go już bardzo dawno temu, szampon rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakos zawsze jestem wierna Nizoralowi jak mam łupież, ale może wypróbuję tego gagatka :)

    OdpowiedzUsuń