NACOMI KREM ARGANOWY POD OCZY

Witajcie Kochane,
dziś zapraszam na post pielęgnacyjny, opowiem troszkę o kremie pod oczy marki Nacomi.
Jeśli jesteście ciekawe jak się spisał i co o nim sądzę zapraszam dalej.


Arganowy krem pod oczy z marokańskim olejem arganowym i olejem z pestek winogron ma za zadanie intensywnie nawilżać skórę wokół oczu, zapobiegać powstawaniu zmarszczek i spłycać już powstałe, ma również zmniejszać opuchliznę.

Krem zawiera liczne składniki nawilżające: panthenol, masło shea, olej kokosowy, glicerynę roślinną i witaminę E.
Producent nie jest gołosłowny, spójrzcie na skład:


Krem znajduje się w kartoniku, a w środku znajdziemy mały, szklany słoiczek z bardzo minimalną szatą graficzną. Cena za 15 ml to około 25 zł. Ze słoiczka nie ścierają się napisy, opakowanie jest bardzo solidne i trwałe. Krem jest bezzapachowy, sprawdzi się u osób wrażliwych na zapachy.


Kosmetyk zabezpieczony jest plastikową zatyczką. Bezproblemowo i przyjemnie się go aplikuje. Ma bogatą, bardzo nawilżającą konsystencję. Nie będę jednak kłamać, nie jest to krem, który wchłonie się od razu, potrzebuje kilku chwil. Ale zapewniam, że warto..


Stosuję go zarówno na noc jak i pod makijaż ( nakładam z 20 min przed ),  nie zauważyłam żadnych negatywnych skutków jego stosowania. Jest bardzo delikatny, nie podrażnia skóry pod oczami jak i powiek.


Formuła tego kremu jest rewelacyjna, producent zaszalał i jest na bogato! Ten krem w 100% nawilża skórę, odżywia i regeneruje. Mało tego likwiduje opuchnięcia, a oko niemal natychmiast wygląda na wypoczęte. Krem dodaje świeżości, witalności, cienie są jakby zakamuflowane i mniej widoczne. Naprawdę magia... Do tego wydajność, wystarczy odrobina nałożona na palec i gotowe. Miłość od pierwszego użycia, na jednym słoiczku się nie skończy, chcę więcej, jestem uzależniona. Polecam Wam serdecznie, za mniej niż 30 zł macie fantastyczny krem pod oczy, który robi robotę:)

Znacie krem marki Nacomi ? 
Pozdrawiam:)

10 komentarzy:

  1. Nacomi ma kosmetyki ktore mnie bardzo kusza np olejek do twarzy. Ale nie lubie w kremach arganu, wiec ten odpada ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego kremu nie znam :) Ja jestem obecnie zakochana w odżywczym kremie pod oczy marki Vianek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę bardzo lubię, ale z tym kremem nie miałam styczności choć chyba się nad nim zastanowię ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubieniec! kilka dni temu skończyłam swoje 4 opakowanie jak dobrze liczę :D dla mnie najlepszy z najlepszych jaki kiedykolwiek miałam i często go kupuję w hebe na %

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten krem, czeka na swoją kolejkę :) mam nadzieję, że też się u mnie sprawdzi tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio ciągle trafiam na wpisy o kremach pod oczy, dobrze się składa, bo mój się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wiele dobrego o nim czytałam, kiedyś na pewno go zakupię jak wykorzystam moje zapasy ;)
    P.s Cieszę się, że jednak będziesz tu z nami :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger