ORIENTANA TONIK DO TWARZY

Witam:)
Jakiś czas temu skusiłam się na tonik do twarzy Róża Japońska i Pandan marki Orientana.
Przyznam, że chwilę się nad tym zakupem zastanawiałam, ponieważ za 100 ml produktu płacimy aż 25 zł.
 Moim zdaniem to cena trochę wygórowana i nie ukrywajmy duża.
Jednak chęć wypróbowania wygrała i produkt wylądował na mojej półeczce z pielęgnacją.


Buteleczka z atomizerem, produkt w 100% naturalny.
 Nie zawiera alkoholu, przeznaczony do skóry suchej i normalnej. Uważam, że przy innych typach też będzie ok.

Róża ma nawilżać skórę i opóźniać proces starzenia, pandan normalizować  i wyciszać skórę.


Jak możecie zauważyć na zdjęciu tonik produkowany jest w Indiach.
Pierwsze o czym powiem to zapach, jest bardzo delikatny i przyjemny, pachnie różą - uwielbiam go.
Tonik stosuję każdego dnia rano i wieczorem, psikam na wacik.
Rzadko spryskuję twarz bezpośrednio z atomizera, bo czasem szczypią oczy ( zresztą producent zaznaczył, że powinno unikać się kontaktu z oczami).

Tonik spisał się dobrze, skóra po jego zastosowaniu jest odświeżona, ukojona i delikatnie nawilżona.
Gdyby nie cena i dość kiepska wydajność z pewnością częściej wracałabym do tego kosmetyku.
Jednak i tak skuszę się jeszcze na inne wersje tego toniku, bo jestem ciekawa czy wywołają u mnie efekt wow.
Ten oceniam bardzo dobrze, jednak zakupu drugiej takiej samej buteleczki nie planuję.


Znacie toniki Orientana?
Pozdrawiam:*

Komentarze

  1. Uwielbiam ich kosmetyki, dobrze się u mnie sprawdzają.Toniku od nich jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Toników Orientana nie miałam, mam krem i balsam do ciała od nich ale czekają na testy jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś jakiś ich tonik miałam - był ok, ale rzadko sięgam po kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię toniki różane, lecz z tej marki jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszelkiego rodzaju toniki. Wersja ciekawa, ale chyba wolę coś bardziej ekonomicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego produktu tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, 25zł to trochę dużo, jak na taką pojemność. Dobrze, że się sprawdził. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten tonik oraz wersję z trawą cytrynową. Z obu byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki, ale ja takie toniki w atomizerze lubię :) Jak szczypią w oczy to zamykam podczas aplikacji i nic się nie dostaje. Wolę to robić tak, niż używać wacika, który wszystko prawie wypija :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz