AVON FOOT WORKS NAWILŻAJĄCY KREM DO STÓP Z WYCIĄGIEM Z ORZECHÓW KOKOSOWYCH

W zeszłym miesiącu przypomniało mi się, że nie posiadam kremu do stóp... 
W katalogu Avon zobaczyłam nawilżający krem do stóp z wyciągiem z orzechów kokosowych. Piękna, wakacyjna szata graficzna - palmy, stopa i jeszcze ten kokos:) 


75 ml, cena 4,99 zł

Moja opinia:
Krem w moim odczuciu to kompletny bubelek. Gdyby w katalogach umieszczano skład kosmetyków z pewnością bym go nie kupiła. Na 2 miejscu w składzie alcohol denat, który może powodować przesuszenia. Kokos owszem jest, ale na końcu listy. Moje stopy po tym kremie wyglądają gorzej niż przed, skóra jest wysuszona na wiór.
 Jeszcze jedna istotna sprawa, producent nazywa ten produkt kremem, to chyba jakieś nieporozumienie. Konsystencja jest bardzo rzadka, lejąca, zresztą same spójrzcie z kremem ma to niewiele wspólnego.


Ładna szata graficzna to nie wszystko, najważniejsza jest zawartość - tu jest wyjątkowo kiepsko, niestety.

Stosujecie kremy do stóp Avon?

9 komentarzy:

  1. Szkoda, że okazał się słaby :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od dawna nie kupuję ich produktów. Jedynie perfumki są ok i niektóre antyperspiranty ale staram się ich unikać przez aluminium w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam obecnie peeling do stóp z zielonej serii Avon i całkiem go lubię 😊 A kremy do stóp traktuje raczej po macoszemu i dawno żadnego nie miałam a na ten też się nie skuszę 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że produkt w ogóle się nie spisał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielka szkoda:( dobrze, że nie kosztował więcej

      Usuń
  5. pamiętam, że lata temu avon miał rewelacyjny krem rozgrzewający do stóp o świątecznym zapachu. Jednak od tamtego czasu nic do stóp tej marki nie miałam i jakoś nie tęsknię ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zatęskniłam i klops, dobrze, że zapachy od nich mi się sprawdzają:)

      Usuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger