BIOLAVEN KREM DO TWARZY NA NOC

Cześć! Dziś przedstawię Wam krem do twarzy Biolaven, który od jakiegoś czasu stosuję.
Czy spełnia on swoją rolę? Zapraszam dalej...


Nawilżająco-ochronny krem do twarzy , przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery suchej i wrażliwej. Zawiera olejek z pestek winogron, ksylitol, mocznik i witaminę E, które chronią przed wysuszeniem i działaniem szkodliwych składników, przywracając skórze miękkość i elastyczność. Krem może być stosowany pod makijaż oraz na okolice oczu, doskonale się rozprowadza i wchłania.
Naturalny olejek eteryczny z lawendy koi i odświeża skórę, pozostawiając ją gładką, nawilżoną i zrelaksowaną.


Produkt otrzymujemy w kartoniku, opakowanie to klasyczna, plastikowa tubka. Troszkę szkoda, że nie mamy tutaj zamykania na klik i za każdym razem musimy odkręcać i zakręcać.
Pojemność to 50 ml, cena ok. 22 zł. Mi udało się zakupić w duecie z płynem micelarnym za 18 zł.


Konsystencja lekka, produkt dobrze się wchłania,  pozostawia na skórze delikatną lecz nie klejącą warstwę ochronną. Zapach typowy dla produktów Biolaven, dość słodki i intensywny, dla mnie przyjemny. 

Jeśli chodzi o działanie krem sprawdza się dobrze. Mimo lekkiej konsystencji jest bardzo bogaty, odżywczy i nawilżający. 
Skóra po przebudzeniu jest mięciutka, zregenerowana i wygląda zdecydowanie lepiej. W czasie upałów stosuję go co drugi dzień, na zmianę z pewnym kremem, o którym opowiem Wam niebawem.

Jest to przyjemny krem o bogatym składzie. Myślę, że osoby ze skórą suchą będą z niego bardzo zadowolone. Cieszę się, że udało mi się go poznać w tak atrakcyjnej cenie.
Niemniej jak zawsze zwracam uwagę na jego zapach, który nie wszystkim może się spodobać, w okresie letnim może być męczący - miejcie to na uwadze nim zakupicie pełnowymiarowy produkt.

Znacie ten krem ? Pozdrawiam ciepło:*

Komentarze

  1. Koniecznie musze go wypróbować. Mam suchą skórę i neistety bardzo mi ona utrudnia życie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pewnie używałabym go na noc, zapach latem może być po dłuższym czasie denerwujący, bardziej jest taki na okres jesienny :) płyn micelarny polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, ale cieszę się, że Ty jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam jedynie jego próbki, więc ciężko mi coś o nim stwierdzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam raz nad nim, ale własnie się bałam że będzie za ciężki przy mieszanej cerze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam próbki i sama nie wiem czy byłby to dla mnie dobry krem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz