COLOUR TRENDS POMADKI MARKI KOBO

Witajcie!
Nie wiem jak Was, ale mnie upały już męczą. Na szczęście dziś słońce przykrywają chmury i jest już ciut lepiej.
Zapraszam na  post o kolorówce. Wpisy tego typu pojawiają się dość rzadko, bo mam już swoich stałych ulubieńców. Jednak jeśli chodzi o pomadki zdarza mi się zgrzeszyć i dorzucić jakieś kolorki do swojej kolekcji.
Brakowało mi pomadek marki Kobo, padło na serię Colour Trends.  Opakowania mają genialne, ceny również ( wyobraźcie sobie, że jedna pomadka kosztowała mnie tylko 10 zł ).



Opakowania są bajeczne, klasyczne i bardzo eleganckie. Dodatkowo wyposażone w magnes, co sprawia, że pomadka zawsze jest zamknięta i nie otworzy się w torebce.


Skusiłam się na dwa piękne kolory. 313 CRUSHED BERRIES to kolor moich ust, bardzo subtelny nudziak. Pomadka ma satynowe wykończenie, dość długo utrzymuje się na ustach.Nie wysusza ich, ale może podkreślać suche skórki. Mi się to zdarzyło, dlatego zalecam peeling przed nałożeniem szminki.


2 kolor:
314 FROZEN DAHLIA to bardziej żywy odcień. Na moich ustach wpada w pomarańczowe tony.
Obie pomadki dobrze się zjadają, nie tworzą nieestetycznego konturu. Ładnie się je rozprowadza na ustach. Zapach jest delikatny, budyniowy, bardzo przyjemny.


Polecam spróbować i znaleźć odcień dla siebie. Szukajcie ich w Drogeriach Natura lub internetowo.
Znacie te pomadki?
Pozdrawiam:*

13 komentarzy:

  1. Kolory ladne niestety wykonczenie takie mrozne mi nie odpowiada hihihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ich pomadki ale te w złotym opakowaniu są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe jakby na ustach się prezentował u mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam pomadek tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za dyszkę to zdecydowanie warto wypróbować. Oglądałam już parę razy pomadki Kobo w Naturze, ale w tej na dworcu PKP w Katowicach to ja kompletnie nic nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze pomadek Kobo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadek z Kobo jeszcze nie używałam... Kolorki na plus!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jedną pomadkę z tej firmy w kolorze fuksji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam jeszcze pomadek tej marki, ale odcienie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze kosmetyków Kobo.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger