ORGANIC SHOP ŻEL POD PRYSZNIC LAWENDA

Cześć!
Od jakiegoś czasu w Tesco dostępne są kosmetyki Organic Shop, tym razem z asortymentu wybrałam żel pod prysznic o zapachu lawendy. Choć zapach ten nie jest mi szczególnie bliski postanowiłam zaryzykować, co z tego wyszło dowiecie się dalej...


Relaksujący żel pod prysznic zainspirowany lawendą z Prowansji. Organiczny olejek lawendowy uspokoi twoje zmysły i odpręży ciało, napełniając cię uczuciem komfortu. Organiczny ekstrakt z irysa nawilży i odżywi skórę sprawiając, że stanie się gładka i jedwabista. Witamina E poprawi koloryt skóry. Nie zawiera SLS, parabenów i silikonów.

Żel znajduje się w plastikowej butelce o pojemności 280 ml. Mamy tutaj pompkę, co bardzo ułatwia dozowanie produktu. Konsystencja żelu jest przezroczysta, dosyć lejąca, ale nie spływa.
Podoba mi się taka lekka formuła, idealna na lato. Zapach: miłośniczki lawendy będą zachwycone, rzeczywiście jest w nim coś co relaksuje po ciężkim dniu. Ten żel pod prysznic nie tylko dobrze oczyszcza, ale i nie wysusza skóry. Pokuszę się nawet o stwierdzenie, że delikatnie nawilża.


Zapłaciłam za niego 8,50 zł w Tesco, już zakupiłam kolejną wersję zapachową, dla mnie to strzał w dziesiątkę, polecam te żele.

Znacie produkty Organic Shop? 
Pozdrawiam:*

11 komentarzy:

  1. Miałam inna wersję, miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jeszcze nie miałam :D Ale jakośnie przepadam za lawendą w kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Za zapachem lawendy nie przepadam, ale firma wydaje się ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie specjalnie lubię ten zapach, ale w tym kosmetyku jest ok:)

      Usuń
  4. Ja bardzo lubię ich produkty a peelingi wręcz kocham. Żelu o nich dawno nie kupowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię zapachu lawendy.

    OdpowiedzUsuń
  6. skoro polecasz to czas wybrać się do tesco

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo polubiłam się z peelingiem tej marki. Żeli jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę koniecznie wypróbować, bo lubię zapach lawendy ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger