SENSIQUE BRONZING POWDER

Puder brązujący to kosmetyk niezbędny w mojej kosmetyczce. Mogę zrezygnować z różu, ale nigdy nie z produktu, który wymodeluje moją twarz, pozwoli uzyskać efekt opalenizny i zdrowy kolor skóry. 

SENSIQUE BRONZING POWDER Kolor 103 Ultra Bronze
Formuła z olejkami jojoba oraz aloe vera. Idealny do korygowania makijażu i konturowania twarzy.


Plastikowe opakowanie, który wytrzymało próbę czasu i do dziś świetnie mi służy. 
12 g cena 7,99 zł, często w promocji za 5 zł, dostępny w Naturze.


Bronzer jest matowy, posiada piękny dość chłodny odcień, który sprawdzi się u bladolicych.
Dobrze się go nakłada, nie pyli się i nie kruszy. Trwałość jest imponująca, w nienaruszonym stanie wytrzymuje do wieczora. Pigmentacja jest świetna, za takie pieniądze nic tylko brać i testować.
Serdecznie Wam polecam:*

Znacie ten produkt?
Pozdrawiam:*

10 komentarzy:

  1. Nie znalam go wczesniej ale masz racje wyglada super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dawno nie mialam nic z tej firmy, a do natury mam daleko :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeden odcień, ale teraz na szybko nie wiem który. Nakładam go i nakładam, i mam wrażenie,że w ogóle go nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam, ale kto wie, może kiedyś poznam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jeden ich odcień, ale nie przepadam za nim ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię brazery. Tego nie miałam, trzeba upolować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak wykończe swój bronzer to pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale chętnie go poznam :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger