WODA PERFUMOWANA RARE PEARLS AVON

Nigdy nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że dobry zapach musi kosztować swoje. Aktualnie mamy tyle firm, tyle zapachów, że jest w czym wybierać i szukać perełek. Zawsze lubiłam zapachy od Avon, z trwałością bywało różnie, ale zapachy były naprawdę piękne. Dziś kilka słów o wodzie perfumowanej Rare Pearls.


Flakon o pojemności 50 ml, zapłaciłam za niego 29,90 zł.
Zapach zamknięty w szklanej buteleczce, prosta szata graficzna.

Kategoria: kwiatowa
Główne nuty zapachowe: magnolia, drzewo różane, drzewo sandałowe
Nuty głowy: aldehyd, drzewo różane, soczysta zieleń
Nuty serca: magnolia, śliwka, pieprz Matico
Nuty bazy: piżmo, drzewo sandałowe, paczula

Rare Pearls to woda perfumowana o bardzo wyrazistym zapachu, dość intensywna, a zarazem subtelna i delikatna. Nie jest to woń, która przyprawi o ból głowy. Na ciele utrzymuje się kilka godzin, na ubraniach spokojnie wyczuwalna jest przez kilka dni. Zapach jest elegancki, ale nadaje się do noszenia na co dzień.  Z powodzeniem sprawdzi się również na wieczór, jest romantyczny, otulający i zmysłowy. Jestem zakochana w tym zapachu i mogę go polecić.

Znacie tę wodę perfumowaną?
Lubicie zapachy od Avon?
Pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Ciekawy jestem tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię go ale moim ulubionym z tej serii jest Rare Amethyst :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno już nie miałam żadnego zapachu z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię perfumy z avon , ostatnio skończyłam perceive Oasis. Tych nie miałam , ale zwróciły moja uwagę w katalogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego zapachu, ale lubię nuty avon. Podobnie jak Ty uważam, że przyjemny zapach nie musi kosztować milionów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go i bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z zapachów Avon bardzo lubię niebieski Perceive 😊 I zastanawiam się teraz nad zieloną wersją tych perfum 😊 A o Rare Pearls czytam chyba pierwszy raz. Intrygujący 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja całkiem lubię ten zapach jak i wiele innych z Avonu :)Moim wielkim hitem jest Instinct ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno już nie miałam zapachu z Avon, a kiedyś często kupowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obecnie go używam i należy od do jednego z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger