ZOEVA THE BASIC MOMENT EYESHADOW PALETTE PIERWSZE WRAŻENIE

Paletka cieni marki Zoeva marzyła mi się od dawna, ale po tym jak Minti Shop podniósł ceny było mi zwyczajnie żal wydać 90 zł. Urodziny to jednak inna bajka, tak więc w końcu nadszedł ten dzień i zażyczyłam sobie w prezencie paletkę Basic Moment.


Paletka zawiera 10 cieni, każdy po 1,5 gr.
Opakowanie jest solidne, dosyć lekkie z magnesem.
5 kolorów to maty, reszta to kolory z błyskiem.


MATY:
MAKE IT LAST jasny, beżowy cień, idealny pod łuk brwiowy i jako odcień bazowy na całą powiekę, dobrze napigmentowany
HERE TO STAY jasny brąz, bardzo ładny, dobra pigmentacja
NEVER ENDING klasyczny, uniwersalny brąz, najczęściej używam go w załamaniu, dobra pigmentacja 
NEW ERA ciemniejszy brąz, świetnie napigmentowany
EVER najciemniejszy z brązów, super pigmentacja


Z BŁYSKIEM:
YET TO COME  idealny do rozświetlenia kącika, super pigmentacja
LIQUID CLOCK  beż przełamany różem, u mnie bardzo słabo widoczny na powiece
UNFINISHED piękne złotko,  ale jakoś nie mój odcień, pigmentacja rewelacja
WAITING miedziany odcień, mój ulubieniec z całej paletki, idealny na całą powiekę
NOSTALGIC szaro-grafitowy kolor, nie podoba mi się na powiece



MOJA OPINIA:
Paletka nadaje się idealnie do wykonania dziennego, lekkiego makijażu. Sprawdzi się również na wieczór, a to za sprawą kilku ciemniejszych odcieni. Jest bardzo uniwersalna jeśli chodzi o kolory, pięknie podkreśli kobiecą urodę. Niemniej jednak dostrzegam kilka wad tych cieni i o nich Wam opowiem. Przed aplikacją cienia na powiekę zawsze strzepuję nadmiar cienia z pędzelka. Zoeva pyli się:) Za każdym razem używam bazy pod cienie, jakie było moje zdziwienie, kiedy po dwóch godzinach cienie zebrały się w załamaniu, straciły na intensywności i nieładnie zlały się w jedną plamę.
Koleżanka poradziła mi zmianę bazy, tak też uczyniłam, niestety u mnie cienie te długo nie wytrzymują na powiece. W przeciwieństwie do cieni Makeup Revolution, które trwają na moich powiekach cały dzień. 

Nie mogę więc powiedzieć, że pokochałam te cienie i chcę więcej. Paletka spełniła me oczekiwania jeśli chodzi o kolory, ale cała reszta mi nie pasuje... Na razie nie rozumiem fenomenu tych cieni, będę oczywiście dalej wykonywała makijaż tą paletą i testowała. Pierwsze moje wrażenie jest takie sobie - szału nie robi.

Macie jakąś paletkę Zoevy w swoich zbiorach?
Pozdrawiam:*

12 komentarzy:

  1. Nie żartuj... Wprawdzie mam inną wersję ale cienie utrzymują się cały dzień. Tą chciałam kupić bo naturally yours mam na wykończeniu.. kurde szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety u mnie tak jest:) ale każdy jest inny, może u Ciebie byłoby odwrotnie:)

      Usuń
  2. Mam kilka palet Zoeva i rowniez ta i jak dla mnie cienie trzymaja sie caly dzien niezmienione ( a mam opadajaca powieke) uzywam rowniez bazy, wiec moze potestuj z innymi bazami. Ja mam baze z Kiko , HD z NYX oraz z Avon i na tej trzymaja sie najladniej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory ładne, ale ja już w ogóle oczu nie maluję ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie paletki się marnują :P Obecnie mam cztery cienie, ale muszę zacząć więcej się malować

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że na razie nie wywarła pozytywnego wrażenia :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory, szkoda że takie nie trwałe. Za ta cene powinna byc lepsza jakosc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wyglądu bardzo mi się podoba, ale sama nigdy nie miałam to nie oceniam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie jesteś z niej zadowolona :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Urodziny to fajna sprawa :D Paletki nie znam, ja mam z Lily Lolo i tą co napisałaś Makeup Revolution i to mi wystarczy, jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jesteś zadowolona? O matulu, ja kocham ich paletki, jakość, trwałość wszystko na plus. Spróbuj przypudrować powiekę po nałożeniu bazy, to powinno pomóc. Ja nie mam z nia absolutnie żadnych problemów. Każda Zoeva mi pasuje i na pewno zakupię ich więcej :) Pięny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uuuu... cienko. Nie spodziewałam się.. może po sukcesie pierwszych palet Zoeva postanowiła podnieść ceny i zaoszczędzić na jakości. Same kolory są śliczne i idealnie wpisują się w moje potrzeby :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger