JAK DBAM O OCZY

Witajcie! Dziś opowiem Wam trochę jak dbam o swoje oczy:) Oczywiście podstawą są dla mnie nawilżające krople do oczu. Długie godziny spędzone przed monitorem sprawiają,że moje oczy są wysuszone i często mam wrażenie pieczenia. Aktualnie używam zwykłych kropli, zakupionych w aptece i spisują się całkiem dobrze. Płatki pod oczy to kolejny must have, akurat teraz używam hydrożelowych płatków marki Efektima, o których pisałam TUTAJ KLIK. Lubię efekt jaki zapewniają, skóra pod oczami wygląda na wypoczętą. Wybór w sklepach jest ogromny, myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Następnym ważnym krokiem było znalezienie dobrego, hypoalergicznego tuszu do rzęs. Makijaż na  twarzy gości u mnie często, a więc było to priorytetem.  Przyznam się Wam, że długo używałam zwykłych, drogeryjnych tuszy, aż do dnia, w którym odkryłam tusz marki Dermedic NEOVISAGE przeznaczony do wrażliwych oczu. Postanowiłam spróbować.



Tusz wydłuża rzęsy, lekko je pogrubia. Ma za zadanie również je wzmocnić i chronić. Jedyne co bym w nim zmieniła to szczoteczka, zdecydowanie wolę mniejsze. Nie podrażnia, utrzymuje się w nienaruszonym stanie do końca dnia, nie rozmazuje się, nie kruszy. Oko nie wygląda jakoś spektakularnie, ale do codziennego makijażu w sam raz.



Jestem ciekawa jak Wy dbacie o swoje oczy? Pozdrawiam:*

8 komentarzy:

  1. Dermedic ma tusz do rzęs, jestem zaskoczona.

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio w aptece internetowej też trafiłam na ten tusz i się też zdziwiłam, że Dermedic ma tusz, ale mam kilka w zapasie, więc jeszcze nie kupiłam, ale kupię na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę :D Nie wiedziałam, że ta marka ma w swoim asortymencie tusz: P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że w ofercie tej firmy jest tusz. Szkoda, że nie pokazałaś efektu na rzęsach ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałąbym zobaczyć efekt na rzęskach, ale wiem, jak cięzko się robi zdjęcia. Akurat przerzuciłam się na rzęsy 1:1 więc tusze poszły na bok :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go, ale efekt mi się w ogóle nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie często stosuje krople A co do tuszu ten co ostatnio odpisywałam właśnie po całym dniu mi je podrażnia. Dlatego dam kuzynce i teraz używam bell jest OK

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger